SPECYFIKACJA PROJEKTU
CHARAKTERYSTYKA MARKI
Magda na swoim blogu napisała o sobie tak: Pomogę Ci oswoić media społecznościowe, elementy marketingu internetowego – prosto, bez skomplikowanych słów. Pokażę Ci, że warto stawiać na relacje, a sprzedaż może być ciekawa. Doradza, inspiruje i motywuje kobiety, które chcą zaistnieć w sieci.
LOGO WERSJA PODSTAWOWA, LOGO ACHROMATYCZNE
Dla Magdy zaprojektowałam jej pierwsze logo, które możecie obejrzeć TUTAJ. Po zmianie domeny przyszła kolej na przeprojektowanie znaku graficznego. Ze starego logo zostało piórko, które od dawna jest znakiem rozpoznawczym Magdy. W nowym logotypie znalazła się cała nazwa strony internetowej, gdyż Magda swoja markę rozwija pod własnym imieniem i nazwiskiem. Zróżnicowałam imię i napisałam je fontem lekkim, imitującym pismo ręczne. Całość spina ozdobny zawijas.
LOGO OPCJONALNE I FAVICON
Logo opcjonalne składa się z inicjałów MB oraz piórka. Może być ono użyte jako znak wodny, favicon na stronę internetową oraz jako zdjęcie profilowe w mediach społecznościowych.